ما گروهی از سوسیالیست‌های ایران، باورمند به دگرگونی‌های بنیادین اجتماعی_اقتصادی برآنیم با ارایه بدیل سوسیالیستی برخاسته از گویه‌ی جمعی پویا، خلاق و بهم پیوسته و با درس آموزی از تجارب انقلابی تاریخ بشری در جهان و تاریخ معاصر جامعه ایرانی، راه حل های اساسی را از دل واقعیت‌ها، تعارضات و تضادهای طبقاتی موجود، کشف، ارائه و به کار بندیم.



درخواست از ساناز الهیاری و امیرحسین محمدی فرد برای پایان دادن به اعتصاب غذا

ما به خود اجازه داده‌ایم از سوی خود و جامعه پرشماری که به یاری‌های طولانی‌مدت شما امید بسته است، از هر دوی شما بخواهیم به نفع همگان و به امید آینده‌ای تابناک به اعتصاب غذای خود پایان دهید.

 

————————————————————

درخواست از ساناز الهیاری و امیرحسین محمدی فرد برای پایان دادن به اعتصاب غذا

یاران آزاده‌ی در بند، ساناز الهیاری و امیرحسین محمدی فرد
درود برعزم انسانی و پایداری شما.

بی‌تردید ما هدف نجات‌بخش و آرزوهای مردم‌گرایانه‌ی شما را می‌شناسیم و ستایش می‌کنیم. ما می‌دانیم که در سراسر تاریخ آزادی‌خواهی و عدالت‌جویی در جامعه‌ی ما اختران درخشانی چون شما پرشمار و ماندگار بوده و نیروبخش نسل هایی پرتلاش و پرتکاپو شده اند. ما میدانیم که حق شما جوانان شایسته و عاشق و انسان‌دوست این نیست که تنها به دلیل اعلام حمایت از ستمدیدگان جامعه و اعتراض به شرایط سخت اجتماعی و اقتصادی ماهها در اسارت و محرومیت نگه داشته شوید.

اکنون که چند روزی از اعتصاب غذای شما به عنوان ابزاری ناگزیر برای رسیدگی به وضع قضایی و صدور قرار برای آزادی تا زمان دادگاه میگذرد، ما یاران شما با خبر شدیم که سلامت جسم و جان‌تان به شدت به خطر افتاده است. این وضع، خانواده و دوستداران شما را عمیقا نگران کرده است. ما از اینکه چنین نیروهای گرانقدر و نمادهای زنده بشری را از دست بدهیم بسیار اندوهگینیم.

ما به خود اجازه داده‌ایم از سوی خود و جامعه پرشماری که به یاری‌های طولانی‌مدت شما امید بسته است، از هر دوی شما بخواهیم به نفع همگان و به امید آینده‌ای تابناک به اعتصاب غذای خود پایان دهید. اما هم‌زمان از مسئولان می‌خواهیم که به این وضع اسفبار و آزارانده‌ی ضدبشری از همین لحظه پایان داده و به درخواست انسانی و قانونی شما پاسخ مثبت دهند.

به امید پیروزی و سرفرازی‌تان.

 

لطفا جهت امضا این درخواست به آدرس زیر مراجعه کنید:

درخواست از ساناز الهیاری و امیرحسین محمدی فرد برای پایان دادن به اعتصاب غذا

 

 

دسته : سياسي

برچسب :

مقالات هیات تحریریه راهکار سوسیالیستی























آرشیو کلیپ و ویدئو راهکار سوسیالیستی

html> Ny sida 1