ما گروهی از سوسیالیست‌های ایران، باورمند به دگرگونی‌های بنیادین اجتماعی_اقتصادی برآنیم با ارایه بدیل سوسیالیستی برخاسته از گویه‌ی جمعی پویا، خلاق و بهم پیوسته و با درس آموزی از تجارب انقلابی تاریخ بشری در جهان و تاریخ معاصر جامعه ایرانی، راه حل های اساسی را از دل واقعیت‌ها، تعارضات و تضادهای طبقاتی موجود، کشف، ارائه و به کار بندیم.



هشدار! ترفند جدید ماموران امنیتی برای دسترسی به حساب تلگرام فعالین مدنی

این روزها یکی از ترفندهای ماموران امنیتی برای دسترسی به حساب تلگرام فعالین مدنی و همچنین افراد فعال و تاثیرگذار در فضای مجازی، ارسال یک پیام جعلی از طرف تیم پشتیبانی تلگرام است!

 


 

هشدار!

ترفند جدید ماموران امنیتی رژیم استبدادی و اختناق رژیم و سانسورچی اسلامی، برای دسترسی به حساب تلگرام فعالین مدن؟!

این روزها یکی از ترفندهای ماموران امنیتی برای دسترسی به حساب تلگرام فعالین مدنی و همچنین افراد فعال و تاثیرگذار در فضای مجازی، ارسال یک پیام جعلی از طرف تیم پشتیبانی تلگرام است! در این پیام جعلی و ساختگی ادعا می‌شود که حساب تلگرام شما به دلیل نقض قوانین، اسپم و ریپورت بعد از چند روز برای همیشه بسته و مسدود خواهد شد. در محتوای این پیام همچنین از فرد خواسته می‌شود که برای جلوگیری از مسدود شدن حساب کاربری وارد لینک موجود در این متن شده و اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کند. در مرحله آخر درخواست می‌کنند تا رمز تایید دومرحله‌ای که برای او ارسال شده را در همین لینک وارد کند.

همانطور که در تصویر سمت راست فوق و در قسمت نشست‌های تلگرام یکی از قربانیان مشاهده می‌کنید، این افراد بعد از فریب کاربر با عنوان (تیم تکنیکال تلگرام) به حساب تلگرام قربانی دسترسی پیدا کرده‌اند.

نکته مهم:

  1. پشتیبانی تلگرام تحت هیچ شرایطی نیاز به دریافت اطلاعات اولیه حساب تلگرام شما یا کد ورود ندارد،همچنین پیام‌هایی که از طرف تلگرام برای کاربران ارسال می‌شود با حساب رسمی تلگرام که دارای تیک آبی این شرکت است، فرستاده می‌شود.
  2. کد ورود به تلگرام که از طریق پیامک یا برنامه تلگرام برایتان ارسال می‌شود را به هیچ عنوان در اختیار فرد دیگری قرار ندهید.

 


 

 

دسته : اجتماعي

برچسب :

مقالات هیات تحریریه راهکار سوسیالیستی





























آرشیو کلیپ و ویدئو راهکار سوسیالیستی

html> Ny sida 1