ما گروهی از سوسیالیست‌های ایران، باورمند به دگرگونی‌های بنیادین اجتماعی_اقتصادی برآنیم با ارایه بدیل سوسیالیستی برخاسته از گویه‌ی جمعی پویا، خلاق و بهم پیوسته و با درس آموزی از تجارب انقلابی تاریخ بشری در جهان و تاریخ معاصر جامعه ایرانی، راه حل های اساسی را از دل واقعیت‌ها، تعارضات و تضادهای طبقاتی موجود، کشف، ارائه و به کار بندیم.



دادگاه ریحانه انصاری نژاد فعال کارگری برگزار گردید

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه خواستار لغو هر گونه اتهامات بی پایه و اساس و پرونده سازی برای ریحانه انصاری نژاد می باشد.

 


 

 

دادگاه ریحانه انصاری نژاد فعال کارگری برگزار گردید

دادگاه ریحانه انصاری نژاد فعال کارگری و بازنشسته روز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار گردید. بررسی و تحقیق پرونده به مدت یک ساعت به طول انجامید. وکیل ایشان لایحه دفاعی خود را به دادگاه ارائه نمود و حکم صادره دادگاه احتمالا ظرف یک هفته آینده اعلام خواهد شد.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه خواستار لغو هر گونه اتهامات بی پایه و اساس و پرونده سازی برای ریحانه انصاری نژاد می باشد. دفاع از حقوق کارگران نه تنها جرم نیست بلکه حق مسلم همه کارگران شاغل و بازنشسته و‌ همه مردم رحمتکش و حق طلب است.

نه به سناریو سازی
کارگر زندانی آزاد باید گردد
زندانی سیاسی آزاد باید گردد

چاره کارگران و زحمتکشان وحدت و تشکیلات

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
۲۹ تیر ۱۴۰۲

 

 


 

 

دسته : اجتماعي, سياسي

برچسب :

مقالات هیات تحریریه راهکار سوسیالیستی























آرشیو کلیپ و ویدئو راهکار سوسیالیستی

html> Ny sida 1