ما گروهی از سوسیالیست‌های ایران، باورمند به دگرگونی‌های بنیادین اجتماعی_اقتصادی برآنیم با ارایه بدیل سوسیالیستی برخاسته از گویه‌ی جمعی پویا، خلاق و بهم پیوسته و با درس آموزی از تجارب انقلابی تاریخ بشری در جهان و تاریخ معاصر جامعه ایرانی، راه حل های اساسی را از دل واقعیت‌ها، تعارضات و تضادهای طبقاتی موجود، کشف، ارائه و به کار بندیم.



اعتراض کارگران ماشین سازی اراک به وضعیت تولید/ نگرانِ آینده هستیم

کارگران ماشین‌سازی اراک به وضعیت فعلی شرکت اعتراض کردند.

 


 

 

اعتراض کارگران ماشین سازی اراک به وضعیت تولید/ نگرانِ آینده هستیم

کارگران شرکت «ماشین‌سازی اراک» از تجمع امروز خود در داخل محوطه‌ی شرکت خبر دادند.

این کارگران مدعی هستند: تیم مدیریتی فعلی نمی‌تواند شرکت را به بهروه‌وری و رونق برساند. این کارگران با ابراز نگرانی در مورد آینده شغلی خود، از اعضای هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان سهامدار عمده‌ی این واحد صنعتی درخواست کردند به وضعیت بغرنج کارخانه «ماشین‌سازی اراک» مسئولانه ورود کرده و امنیت شغلی را به کارگران بازگردانند.

کارگران «ماشین‌سازی اراک» ضمن ابراز نگرانی از آینده شرکت، خواستار تغییر برنامه‌ای شرکت و مدیریت آن شده و گفتند: برنامه‌های مدیریت برای «ادغام گروهای تولیدی» موجب ناراحتی کارگران شده است.
به گفته آن‌ها؛ در کارخانه ماشین‌سازی حدود هزارو۷۰۰ کارگر به صورت رسمی، قرار دادی و تامین نیرو و حجمی در چند گروه تولیدی (گروه تولیدی متالوژی، دیگ بخار، فلزی وماشین مونتاژ) مشغول کارند اما مدیریت در حالی قصد دارد  همه گروه‌ها را با هم ادغام کند که این روش در دهه ۷۰ اجرا شد و نتیجه‌ی خوبی نداشت. آن‌ها با بیان اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان باید منابع مالی این شرکت را تامین کند، افزودند: درخواست کارگران تداوم تولید و پرداخت منظم حقوق است. کارگران این واحد صنعتی در خاتمه گفتند: بخش دیگری از مشکلات ناشی از نداشتن برنامه‌ی تولید و فروش دستگاه‌هاو ابزارآلاتِ تولید به بهانه‌ی نوسازی کارخانه است.

 


 

 

دسته : اجتماعي, اقتصادي

برچسب :

مقالات هیات تحریریه راهکار سوسیالیستی























آرشیو کلیپ و ویدئو راهکار سوسیالیستی

html> Ny sida 1