ما گروهی از سوسیالیست‌های ایران، باورمند به دگرگونی‌های بنیادین اجتماعی_اقتصادی برآنیم با ارایه بدیل سوسیالیستی برخاسته از گویه‌ی جمعی پویا، خلاق و بهم پیوسته و با درس آموزی از تجارب انقلابی تاریخ بشری در جهان و تاریخ معاصر جامعه ایرانی، راه حل های اساسی را از دل واقعیت‌ها، تعارضات و تضادهای طبقاتی موجود، کشف، ارائه و به کار بندیم.



سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه: جان جعفر ابراهیمی در خطر است

جعفر ابراهیمی معلم زندانی از بیماری خودایمنی در رنج است. اما مقامات امنیتی زندان اوین ایشان و ۱۲ زندانی دیگر را به زندان قزلحصار منتقل کرده‌اند.

 


 

جان جعفر ابراهیمی، معلم زندانی و بازرس شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، در خطر است

جعفر ابراهیمی معلم زندانی از بیماری خودایمنی در رنج است. اما مقامات امنیتی زندان اوین ایشان و ۱۲ زندانی دیگر را به زندان قزلحصار منتقل کرده‌اند.

به گفته شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، بیماری جعفر در شرایط بد زندان بسیار پیشرفت کرده و سلامتی او در خطر است.

طبق اخبار رسیده، در روز گذشته بعد از بیهوشی این معلم زندانی وی را به درمانگاه برده اما دوباره او را به زندان برگردانده اند و در اقدامی وحشیانه، هنگام بردن او به زندان در محل نگهبانی زندان توسط افسر جانشین و معاونش و چند تن از کادر زندان به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از ناحیه کتف، گردن و پیشانی زخمی شده است.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه، مسئولیت حفظ جان جعفر ابراهیمی را برعهده مقامات امنیتی و قضایی دانسته و خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط  این معلم زندانی و دیگر کارگران، معلمان و فعالین اجتماعی و سیاسی می‌باشد.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
۲۳ شهریور ۱۴۰۲

کانال رسمی تلگرامی سندیکا:
https://t.me/vahedsyndica‌

 


 

 

دسته : اجتماعي, سياسي

برچسب :

مقالات هیات تحریریه راهکار سوسیالیستی























آرشیو کلیپ و ویدئو راهکار سوسیالیستی

html> Ny sida 1