ما گروهی از سوسیالیست‌های ایران، باورمند به دگرگونی‌های بنیادین اجتماعی_اقتصادی برآنیم با ارایه بدیل سوسیالیستی برخاسته از گویه‌ی جمعی پویا، خلاق و بهم پیوسته و با درس آموزی از تجارب انقلابی تاریخ بشری در جهان و تاریخ معاصر جامعه ایرانی، راه حل های اساسی را از دل واقعیت‌ها، تعارضات و تضادهای طبقاتی موجود، کشف، ارائه و به کار بندیم.



نگرانی برای آرمیتا

آخرین وضعیت از شرایط دختر دانش‌آموزی که در ایستگاه مترو بیهوش شد

 


 

 

نگرانی برای آرمیتا

آخرین وضعیت از شرایط دختر دانش‌آموزی که در ایستگاه مترو بیهوش شد

  • بعدازظهر روز گذشته یکی از خبرگزاری‌های نزدیک به دولت از وخیم شدن حال آرمیتا گراوند خبر داد. خبرگزاری برنا از وخیم شدن حال آرمیتا گراوند، دختری که در ایستگاه مترو بی‌هوش شد، خبر داده است.
  • در این میان برخی از منتقدان این نوع اطلاع‌رسانی خواستار انتشار فیلم‌های داخل واگن شدند اما مسئولان مربوطه به‌ویژه علیرضا زاکانی، شهردار تهران از نداشتن دوربین مداربسته در واگن‌ها خبر دادند. زاکانی در حیاط دولت به صراحت اعلام کرد که واگن‌های مترو مجهز به دوربین مداربسته نیستند. بلافاصله برخی از رسانه‌ها عکس زاکانی را در مترو منتشر کردند درحالی‌که دقیقاً دوربین مداربسته‌ای بالای سر او نصب شده است.
  • در این میان یکی از سایت‌های دارای مجوز با پدر آرمیتا گفت‌وگو کرد که در آن اعلام کرده بود: «حقیقتاً من اطلاع چندانی از وضعیت آرمیتا ندارم. در بیمارستان نیستم. سر کارم. چند روزی است که از آرمیتا خبری ندارم. تا جایی که خبر دارم در کما هست. فقط همین را می‌دانم.» سردبیر سایت مزبور سریعا در توئیتی گفت مصاحبه ناقص بوده و اشتباه ارسال شده و از روی سایت هم حذف شد، ولی انتشار این مصاحبه، به موضوع عدم اجازه ملاقات خانواده – پدر و مادر – با آرمیتا دامن زد.
  • پس از آن وزارت ارشاد مدیران‌مسئول و سردبیران را دعوت کرده و به ایستگاه و واگنی بردند که آرمیتا گراوند در آن بیهوش شده بود و حادثه را کامل برای آنها تشریح کرد؛ یعنی دقیقاً پس از آنکه غول شایعات در تمام کشور رخنه کرده و خبرهای رسمی را تحت تاثیر قرار داده بود و باز هم یکی از خبرگزاری‌های نزدیک به دولت – برنا – از وخیم شدن حال این دختر دانش‌آموز خبر داد.

 


 

دسته : اجتماعي, سياسي

برچسب :

مقالات هیات تحریریه راهکار سوسیالیستی























آرشیو کلیپ و ویدئو راهکار سوسیالیستی

html> Ny sida 1